2012. június 23., szombat

Amikor a hiper átver

Fel vagyok háborodva. Baromira! Egy hete kinéztem magamnak a cora-auchan szórólap címoldalán a Ricco nevezetű csokis jégkrémet. Azt terveztem, hogy harmincat is veszek belőle, mert egyszer már kóstoltam, és ha azt mondom, hogy 59 forintért csúcsmagnum, akkor még nem is túloztam nagyot. Gondoltam, jól betáraztok maganak forró nyári napokra a kedvencemből. Reményekkel telve mentem a budakalászi corába tegnap reggel. REGGEL! Hogy legyen, bár amit eddig a cora meghirdetett, az volt is. Azt hiszitek, hogy a kedvenc jégkrémemet megkaptam? Nagy szart. Azt kaptam. A hűtőben az akciós nap kezdetén két nyomorult árválkodott, az egyik agyon volt nyomva, a másiknak szakadt volt a papírja. Hogy a jó büdösét  annak, aki meghirdette! Zagson vazze, elmegyek én a helyi úristenhez is a jégkrémemért. Eljutatottam az információs csajig. Kérdeztem, hol a jégkrémem? Telefonált, két helyre, azt mondták, jön nemsokára egy kamion, lehet, hogy azon lesz. Na, mondom magamban, a fene belétek, hogy átvertetek, de majd holnap... Ez van ma. Szerintetek ma volt jégkrém? Nem volt! Hogy tovább bosszantson a dolog, akárhová mentem ma, mindenhol a kurva jégkrém vigyorgott rám az óriásplakátokról. Keményen átdobtak a palánkon, mint macskát szrni.. Ezt meg lehet tenni a vásárlókkal? Én boldogan öleltem volna magamhoz jó sokat ebből az áruféleségből, de ezt nem tehettem meg, mert ugyan meghirdették, de hozzájutni nem lehetett. Nem is értem... akkor mi a francért hirdetik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése