2012. június 20., szerda

Kukában végzik a rozzant vackok?

A fotó illusztráció
Ha már ilyan jól belefogtam a hipermarket fikázásba, akkor folytatnám azzal, amelyik épp madaras teszkóvá változik. Próbálta már valaki tolni a cora bevásárlókocsijait? Elképesztő, hogy ezeket a kocsikat alig 10 év alatt egyszer sem újították fel, vagy ha mégis, akkor jól titkolták, mert abszolút tolhatatlanok. Ha az ember alaposan megpakolja, még irányítani sem lehet őket, a - ráadásul mindig rossz irányba lejtő - parkolóban. Velem rendszeresen előfordul, hogy vörös fejjel erőlködök, majd' bele szakadok, mégsem tudom arra tolni ezt a szart, amerre én akarom. Kanyarodni lehetetlen, egyenesen meg ha beindul, akkor megállíthatatlan. Legutóbbi vásárlásomkor véletlenül belerúgtam az egyik kerekébe (tényleg véletlen volt, nem dühömben tomboltam, siettem, és gyorsabb volt a lábam, mint a bk. kereke), és felszakadt a lábujjam. Nem részletezem a káromkodást, amit akkor nyomtam el magamban, mert elnyomtam, hiszen én egy kedves, törékeny ember vagyok. Szerencsére fekete papucs volt rajtam, mert a világosból a vér nem tudom, hogy jött volna ki. Megkérdeztem egy eladót, hogy ha auchan lesz a cora, vajon lecserélik-e a bevásárlókocsikat? Azt felelte mélabúsan, hogy még azt sem tudja, vajon őt lecserélik-e, nemhogy a kocsikat. Látszott rajta, hogy nem izgatja a tolhatatlan kosarak sorsa.  Nos, én izgatottan várom, hogy megújulnak-e a kocsik? Ha igen, akkor örülni fogok a váltásnak, tekintve - ha nem számolom az időnként rettenetesen bunkó eladókat - hogy a zöldség-gyümölcs választék szélesebb, a pékáru finomabb, a húsok frissebbek. De legalábbis annak látszanak. Mélyen remélem, hogy ez esetben a látszat nem csal. Bár egyes cora termékeket sajnálok, mint például az üveges pizza szószt, ami verhetetlen a maga nemében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése