2012. június 21., csütörtök

Ha elbénáztad, szívjál!

A fotó illusztráció. Sajnos.
Mai termés. Hazánk legnagyobb, ezáltal talán legvizesebb fejű bankjával gyűlik meg a bajom, és azért mondom, hogy gyűlik, mert még nincs lezárva a téma, ha minden jól megy, ma sikerül, ha nem, akkor akár hetekig is eltarthat a folyamat. A következő történt: rossz, már nem létező számlaszámra utaltam egy összeget interneten, amit azonnal észre is vett az, akinek a pénzt küldtem, és értesített róla, hogy az a bankszámla le van zárva, vissza kellene szedni a pénzt gyorsan, még biztos, hogy nem könyvelték le.

No, és itt kezdődött a buli. Egyrészt kerestem egy telefonszámot a bankfiókomhoz - nem vagyok napi kapcsolatban velük, ezért nincs privát ügyintézős, csókos számom - de a weboldalukon csak központi számot találtam. Oké, felhívtam, kivártam a zenélést, a gépi tájékoztatásokat az engem egyáltalán nem érdeklő dolgokkal kapcsolatban, majd megnyomtam a megfelelő gombot. Ekkor egy női hang kezdett beszélgetni a vonal túlsó végén, csak az volt a baj, hogy nem velem. Így szerencsésen, gyakori hallózás közepette meghallgathattam egy másik - egyébként csókos - ügyfél hitelhezjutási lehetőségeit. Hamar kiderült, hogy én hallom a bankárt, ő nem hall engem. Letettem, újrahívtam, közben ment az idő. Ez esetben felvette egy másik nő, aki közölte, hogy nem tudom visszahívni a pénzemet a neten. Nem tűnt nagyon segítőkésznek, olyan érzésem volt, hogy azt gondolja, ha elcseszted, szívjál, így jártál. Aztán talán a  letört hangomat hallva megenyhülhetett, mert adott egy tippet. Azt mondta, úgy tudom visszakapni záros határidőn belül a pénzemet,  ha a mai napon bemegyek a saját fiókomba, és visszakérem. Egyébként  automatikusan visszaküldik a számlámra. Jó esetben pár nap alatt lezajlik az egész, de számíthatok akár több hetes átfutási időre is. Mondja már meg nekem valaki, hogy miért ülnek a lezárt, vagy nem létező számlára érkező pénzemen? És pl. miért nincs egy nyomorult moduljuk hogy ha én rossz helyre utalok a neten, akkor szól a gép, hogy az utalás nem lehetséges, mert a számla nem létezik? Megjegyzem, hogy az én bankom és ahová a pénzt hibásan utaltam egy és ugyanaz a cég. Tehát még ráadásul saját bankon belüli is a sztori. Miért nem utalják vissza azonnal? Miért nem utasítják el az utalást?

1 megjegyzés:

  1. Hasonló cipőben járok jelenleg én is, különség, két különböző bank között lebeg valahol a pénz 15 napja. Végül rendeződött a visszautalás?

    VálaszTörlés